{"id":1614,"date":"2012-02-20T20:11:31","date_gmt":"2012-02-20T19:11:31","guid":{"rendered":"http:\/\/www.richard-novotny.cz\/?p=1614"},"modified":"2012-03-01T23:37:06","modified_gmt":"2012-03-01T22:37:06","slug":"zakupy-2012","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.richard-novotny.cz\/2012\/02\/zakupy-2012\/","title":{"rendered":"Z\u00e1kupy 2012"},"content":{"rendered":"

Ve dnech 9.-12. 2 2012 jsem se \u00fa\u010dastnil provozn\u00edho setk\u00e1n\u00ed N-kov\u00e9 a TT sekce, kter\u00e9 se konalo ji\u017e tradi\u010dn\u011b v Z\u00e1kupech .<\/p>\n

Pravideln\u011b p\u0159ij\u00ed\u017ed\u00edme ji\u017e ve st\u0159edu s 3P \u010dleny TTsekce ( Pavel-HP, P\u00e1ja a Pami ). I kdy\u017e jsem po st\u0159ede\u010dn\u00edm p\u0159\u00edjezdu m\u011bl pocit, \u017ee budu do modulu lepit je\u0161t\u011b jednu kolej na TT rozchod, proto\u017ee dal\u0161\u00ed \u010dlenov\u00e9 N-kov\u00e9 sekce nebyli na obzoru.
\nObrat nastal a\u017e s p\u0159\u00edjezdem prvn\u00edch \u010dlen\u016f z Nka ve ve\u010dern\u00edch hodin\u00e1ch.<\/p>\n

Mus\u00edm \u0159\u00edcti, \u017ee setk\u00e1n\u00ed bylo p\u0159edstaven\u00edm nov\u00fdch modul\u016f a to stanice Fil\u00edpkov, kterou postavili Honza Merhaut a Ivan Sta\u0161a a na kterou se\u00a0up\u00ednaly zraky v\u0161ech p\u0159\u00edtomn\u00fdch, jak tento jejich prvotn\u00ed po\u010din dopadne.
\nU\u017e te\u010f mohu prozradit v\u00fdsledek 1*. I kdy\u017e je na modulu je\u0161t\u011b dost pr\u00e1ce. Jak \u0159ekli auto\u0159i, v\u00fdsledkem tak dostali ten spr\u00e1vn\u00fd v\u00edtr do plachet k dal\u0161\u00ed pr\u00e1ci. Franta Kr\u00e1sa m\u011bl p\u0159ipravenou i variantu, \u017ee v\u00fdsledek bude \u0161patn\u00fd a tak se v \u010derven\u00fdch desk\u00e1ch ukr\u00fdval n\u00e1hradn\u00ed krizov\u00fd pl\u00e1n, kter\u00fd nebyl pou\u017eit. Na z\u00e1v\u011bre\u010dn\u00e9 sch\u016fzce byl za potlesku tento pl\u00e1n na pam\u00e1tku p\u0159ed\u00e1n autor\u016fm modulu.<\/p>\n

Dal\u0161\u00edm modulem byla odbo\u010dka Na Rozcest\u00ed, kter\u00e1 byla nasazena mezi skryt\u00e1 n\u00e1dra\u017e\u00ed Pecka, D\u016fl Julek a p\u0159es kterou sm\u011broval v\u0161echen provoz. Odbo\u010dka Na Rozcest\u00ed byla nov\u00e1 i v tom, \u017ee byly pou\u017eity na p\u0159estavov\u00e1n\u00ed v\u00fdhybek p\u0159estavn\u00edky \u017delva. Odbo\u010dka se osv\u011bd\u010dila i kdy\u017e
\nji\u017e te\u010f jsou p\u0159ipraveny \u00fapravy, kter\u00e9 z provozu vyplynuly.
\nP\u016fvodn\u011b m\u011bla odbo\u010dka slou\u017eit jako odbo\u010dka k are\u00e1lu vle\u010dek \u0158epy, kter\u00e1 nemusela b\u00fdt osazena n\u00e1v\u011bstidly. Postupem \u010dasu do\u0161lo ke zm\u011bn\u011b a tak odbo\u010dka bude osazena dv\u011bma jednoramenn\u00fdmi a jedn\u00edm dvojramenn\u00fdm n\u00e1v\u011bstidlem Viessmann a detekc\u00ed obsazen\u00e9 koleje pro vzd\u00e1lenou obsluhu.
\nMus\u00edm zm\u00ednit tak\u00e9 modul pap\u00edren jeho\u017e autor Bob Posp\u00ed\u0161il se pustil do celkov\u00e9 revitalizace modulu. Krom\u011b osv\u011btlen\u00ed, vjezdov\u00e9 br\u00e1ny, kter\u00e1 je ji\u017e jako staronov\u00e1 p\u0159ijdou na \u0159adu dal\u0161\u00ed budovy, kter\u00e9 jsou na modulu.<\/p>\n

Krom\u011b modulu se p\u0159edstavili i nov\u00ed \u010dlenov\u00e9 Nka. Bylo p\u0159\u00edjemn\u00e9 zji\u0161t\u011bn\u00ed, \u017ee nen\u00ed probl\u00e9m, aby n\u011bkte\u0159\u00ed nov\u00ed \u010dlenov\u00e9 si sedli na m\u00edsta obsluhy n\u00e1dra\u017e\u00ed, odbo\u010dky, nebo jezdili.
\nDoby kdy cel\u00e9 setk\u00e1n\u00ed sed\u011bli tit\u00ed\u017e lid\u00e9 na m\u00edstech obsluhy stanic a druh\u00e1 \u010d\u00e1st jen jezdila jsou ta tam. Je p\u0159\u00edjemn\u00e9 zji\u0161t\u011bn\u00ed, \u017ee se m\u016f\u017eeme vyst\u0159\u00eddat a tak se na\u0161e setk\u00e1n\u00ed st\u00e1v\u00e1 tou pravou hrou a z\u00e1bavou.<\/p>\n

Jako p\u0159\u00edklad pohodov\u00e9 atmosf\u00e9ry uvedu posledn\u00ed den, kdy Franta ani\u017e by se pochlubil pustil hodiny 1:5 modelov\u00e9ho \u010dasu. Bez probl\u00e9mu se cel\u00e1 session odjela.<\/p>\n

Mus\u00edm zm\u00ednit je\u0161t\u011b jednu zku\u0161enost. V dob\u011b kdy jsem \u010dekal a\u017e budu moci vyrazit se sv\u00fdm motor\u00e1\u010dkem z Pecky do Horn\u00ed Blatn\u00e9 vyu\u017eil jsem mo\u017enost a stal jsem se f\u00edrou rychl\u00edku v TT sekci. Mus\u00edm \u0159\u00edct, \u017ee to byl pro mne nov\u00fd z\u00e1\u017eitek jet po hlavn\u00ed trati p\u0159es celou t\u011blocvi\u010dnu s rychl\u00edkem. Jet po dvojkolejn\u00e9 trati, jet ze skryt\u00e9ho n\u00e1dra\u017e\u00ed do druh\u00e9ho na opa\u010dn\u00e9m konci\u00a0t\u011blocvi\u010dny \ud83d\ude42 .<\/p>\n

Z\u00e1kupsk\u00e9 setk\u00e1n\u00ed bylo jedno z nejlep\u0161\u00edch za posledn\u00ed roky.<\/p>\n

 <\/p>\n\n\n \t

\n [Prezentace]<\/a>\n\t\t\n\t<\/div>\n\t\t\t\n\t\t\t\t