Praha
Připravuji

Moduly:
Šatov nádraží

Vozy železniční:
Parní vozy.
Osobní vozy .

Nekolejová vozidla:
Nákladní auta

Další:
Má dílna a nářadí.

Menu
open all | close all

no images were found

Spolupracuji

Lepty
Vlastimil Lepieš
lepies@volny.cz
____________________________________________
Laser budov
Vadus
___________________________________________

Archiv
Duben 2014
Po Út St Čt So Ne
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Nehodový vlak s vyprošťovacím tankem

 

Nehodový vlak nebo také NPP ( Nehodové Pomocné Prostředky ).
Sestavu většinou tvoří vůz na nářadí, obytný vůz, pomocný vůz na nářadí , jeřáb EDK 300, podkladový vůz.
Můj vlak je rozšířen o 6 osý vůz s vyprošťovací tankem VT55.

 

EDK300 je dieselelektrický jeřáb. Má vlastní pohon, který používá jen při zásahu. K jeřábu je připojen podkladový ( ochranný ) vůz na kterém je umístěno rameno. Jeřáb se přepravuje ramenem vzad. Maximální rychlost jeřábu je 80 km/hod.

 

           

 

Vyprošťovací tank VT 55 je pásové obrněné vozidlo. Vyprošťovací tank je postaven na podvozku tanku T-55A. Díky jeřábu, kterým je tank vybaven může být jeho nasazení velmi různorodé. Tank je určen k vyprošťování, tažení, odklízení. Jeho nedílnou součástí je možnost tažení až na 200 metrů. Lze ho také využívat k pomocně technickým činnostem na tratích.
Maximální rychlost je 35 km/hod, dojezdová vzdálenost 100 až 270 km, objem palivových nádrží je 840 litrů.

 

Model tanku T-55 a rameno ze stavebnice V3S Jeřáb.

    

 

Nehodový vlak s vyprošťovacím tankem v akci.

       

 

 

Send to Kindle

WordPress › Chyba

Na webu došlo k závažné chybě.

Přečtěte si informace o ladění ve WordPressu.